Конкурс проектів

1) Конкурс проектів розпочнеться в п’ятницю (31 січня) о 11:40 в аудиторії No 1 факультету електроніки та комп’ютерних технологій (вул. Драгоманова 50), де проходили всі заняття. Урочисте вручення призів переможцям конкурсу проектів та сертифікатів учасникам школи стартує о 14:00.
2) Кожна команда матиме до 15хв (до 10 хв на виступ та до 5хв на відповіді на запитання журі). Підготовка до свого виступу ведеться поки на запитання відповідає попередня команда.
3) Обов’язковим елементом захисту проекту є наявність файлу-презентації (pdf, pptx, тощо), який буде потім розміщено на сайті школи. В цьому файлі повинна бути представлена така інформація:
- назва та дуже короткий опис проекту;
- учасники команди та ментор;
- актуальність теми проекту;
- аналіз/наявність на ринку конкурентних розробок за темою проекту;
- отримані результати роботи (це основна частина презентації);
- соціальне значення чи комерційна цінність проекту;
- перспективи продовження роботи над проектом після завершення цієї школи.
4) Крім основного файлу презентації, команда має право використовувати допоміжні файли/засоби тощо.
5) З метою економії часу та уникнення технічних проблем з представленням проектів команди мають в ЧЕТВЕР на перервах між лекціями чи після завершення занять в школі переконатися в наявності на основному комп’ютері школи всього необхідного програмного забезпечення, або спробувати синхронізувати свій ноутбук з комп’ютером школи (має бути програма Team Viewer).
6) Бажаним є участь кожного представника команди в презентації результатів її роботи з вказанням чітких його обов’язків в команді.
7) Кожен ментор обов’язково характеризує свою команду, зокрема, звертаючи увагу на таке:
- якість командної роботи;
- психологічна атмосфера в команді;
- досягнення командою поставленої мети.

Команди та ментори

Команда №1 (Invicta)


Ментор:
Ярослав Пасічник, SecOps Specialist (SoftServe)
Команда: Осадчук Олег, Речинський Олександр, Сенько Віталій

Команда хоче зробити проект про рекурентну нейронну мережу для розпізнавання образів. За основу взято 100 категорій з Quick-draw dataset. Проект надає можливість "передбачати", що намалював користувач, і це можна використовувати у майбутньому для дизайну і комп’ютерної графіки.

Команда №2 (AppliedFamily)


Ментор:
Володимир Сухий, Resource Development Administrator (EPAM)
Команда: Шевчук Маріан-Северин, Дикий Назар, Березяк Марта, Борецька Віталія

Команда хоче зробити проект про середовище для обміну вміннями: Поширюйте свої вміння через наш додаток і робіть світ кращим. Здобувайте вміння і ставайте багатогранними. Розвивайтесь та допомагайте іншим вільно отримувати нові знання.

Команда №3 (Outbreak)


Ментор:
Андрій Франко, Software Engineer (GlobalLogic)
Команда: Граб Павло, Вол Олена, Костецька Катерина

Команда хоче зробити проект про прогнозування стійкості бактерій до антибіотиків. E.coli щороку спричиняє багато спалахів навіть у розвинених країнах, наймаштабніший з яких відбувся в 2011 в Німеччині та в якому загинуло 53 людини. При початку спалаху лікарям потрібно швидко визначити до яких антибіотиків бактерія стійка, а які з них неефективні. Мета проекту – перевірити чи можна побудувати алгоритм машинного навчання, який вчитиметься на історичних даних і залишатиметься ефективним для нових штамів бактерій.

Команда №4 (MotionTracing)


Ментор:
Володимир Сендецький, Data Scientist (MindCraft)
Команда: Бугрій Христина, Бойко Аміна, Голик Богдан, Матіюк Орест, Шаповалов Віталій, Устінєнков Денис, Мельник Мар'яна

Команда хоче зробити проект з розпізнавання зображень.
Ти думаєш, що сьогодні камерою нікого не здивуєш, і все, що вона може, ти вже бачив? Тоді маємо запевнити, що це не так, і наша команда вже спішить припідняти завісу інноваційного проекту, що передбачає дещо новий вектор розвитку різних галузей. Наша мета полягає у створенні продукту, який зможе точно у реальному часі відтворювати рухи людини, отож, якщо ти все ще не знаєш, чи це цікаво, то приходь і дізнайся.

Команда №5 (Львівські єноти)


Ментор:
Роман Карпюк, SecOps Specialist (SoftServe)
Команда: Куцевол Ігор, Гресько Павлина, Дудич Назарій, Свирида Марія, Зубкова Анна, Шкляров Віталій

Команда хоче зробити проект зі створення окулярів для незрячих людей. Окуляри оснащені різними модулями, що надаватимуть змогу орієнтуватися в просторі, а саме зчитувати інформацію про навколишні об’єкти та синтезувати її у звук.

Команда №6 (П'ятий елемент)


Ментор:
Бут Дарія, Python Software Engineer and Data Scientist (NewFare Partners)
Команда: Ковальчук Анастасія, Степанюк Анна, Матуш Вікторія, Цикаляк Марія

Команда хоче зробити проект з назвою “PODOROZH.нік”. Це проект, який буде допомагати користувачам організовувати свої майбутні подорожі, витрачаючи на це якнайменше часу і зусиль.

Команда №7 (Import softskills)


Ментор:
Ірина Заєць, Python Software Engineer (SoftServe)
Команда: Шубін Володимир, Бегей Ростислав, Шимчак Ростислав, Троян Артур, Ваврикович Тарас, Шев'як Іван, Янчинський Северин

Команда хоче зробити проект на тему "Distributed system with load balancing (Розподілена черга повідомлень з балансуванням навантаження на сервери). Ідея проекту: Computing resources are rapidly developing, and growing uses of heterogeneous system with parallel or distributed computing issue of load imbalance has emerged and load balancing is solution to such issues.

Команда №8 (Emoji Team)


Ментор:
Куріленков Євгеній, (SoftServe)
Команда: Каськун Олег, Леськів Лілія, Богоніс Єлизавета, Кичма Орест, Віценець Владислав

Команда хоче зробити проект про розпізнавання емоцій людини, використовуючи нейронні мережі. Кожна людина щодня відчуває цілий спектр емоцій і не всі ці емоції можливо зрозуміти. Ця технологія може бути використана на співбесідах та інших ділових зустрічах.

Журі

Сергій Щербак, Resource Development Lab Head (EPAM)
Олена Доманська, Data Scientist (Avenga)
Роман ШуварЗавідувач кафедри системного проектування (ЛНУ ім.І.Франка)
Петро Венгерськийпрофесор кафедри інформаційних систем (ЛНУ ім.І.Франка)
Наталія Куба (ЛНУ ім.І.Франка, SoftServe, Center of Learning Exceliance)